Dagarna dom går och går efter varandra

Heeej! Idag var det ganska roligt i skolan. Eller det var chiiill liksom hihi. Slutade tidigt. Åkte hem, gjorde matte framför tvn. Vår mattelärare tror att vi kan räkna 7-20 sidor på två mattelektioner. Jag räknade knappt två tal på varje lektion i min förra skola. GAAH! Matte är inte min starkaste sida. Gillar inte dom lektionerna för alla räknar som dom aldrig ska se morgondagen. Jag gjorde iallafall en sida idag *stolt*. Blev lite distraherad av tvn så orkade inte räkna mer. Gick till Karin istället. Var där i någon timme. Gick hem, åt. Träffade Cassandra och hade det mysigt. Var med henne i några timmar. Sen nu sitter jag här med nymålade naglar (en dold talang jag har är att jag äger på att måla mina naglar) och lite andra fixade saker. Lyssnar självklart på JB, vad annars liksom? Love them!

Kommentarer
Postat av: Laila

Sött :)

2009-09-01 @ 01:43:59
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0