Rastlöst inlägg

Shulululu allesammans. Just nu är jag sjukt rastlös så skriver lite om vad jag gjort idag(A) HIHIHI!! Jag vaknade iallafall till vakna med The voice och gjorde mig iordning och plattade håret sjukt länge! Sen när jag kom till skolan så frågade skitmånga om jag hade klippt mig. Men nehe liksom får man inte platta håret och vara ifred liksom? Iallafall så gick lektionerna förbi ganska snabbt och det var dags för skolfoto. Jag antar att jag såg helt sjukt ful ut på mitt enskilda foto eftersom hon inte kunde sluta säga åt mig hur jag skulle sitta. Så tillslut när hon var klar så fejksmilade jag ett trött smile. Efter skolan åkte jag Charita och Karin in till stan men lilla Charita drog iväg och själv lämnade hon mig och Karin så vi gick runt lite och sen skulle jag träffa mamma så jag gjorde det. Vi köpte en present till min kusin Flynn som fyller år den 15 september exakt som Karin ;) "Dom roliga fyller år den dagen", citat av Karin. Vi fikade också och pratade lite om sånt som hänt och man fick ju reda på en hel del! :O Sedan åkte jag hem och pluggade i två timmar inför No och So proven så nu jävlar MVG here I come. Vi får se vad jag hittar på ikväll och det här var ett sjukt långt inlägg, men alla får ha det så bra och tänk på att det är fredag så ta det lungt där ute och på att jag är så tuff!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0