Mouli

Jag hatar alla moulibögar där ute, speciellt han i min skola som har samma mouli 24/7. För nej det är inte ett stil och klass märke eftersom alla har sådana. Så ge upp med att bara köpa det märket och satsa på lite annat. Men samtidigt älskar jag Lindas mouli (A) Den är skitfin och mysig och go som man säger i Göteborg. Ja jag vet jag är lite speciell men sånt kan inte jag rå för. Det är mina föräldrars fel! Hihi PUSS (Ja jag vet att jag har en svart mouli tröja i förra inlägget, men det är Jossans och den är faktiskt nice den med). Hehehe (A)


Kommentarer
Postat av: HÄLVÄÄTTTÄÄÄ!!!

MICKE I SJUAN ÄR SÖÖTAST OCH BEST JAG BARA ÄLSKAR HAN OCH HANS EVISU OCH KEPS O ALLT ASSÅ UNDERBARA MAN

2008-09-14 @ 00:41:14
Postat av: sarah

jävlar av söt bild!

2008-09-14 @ 20:44:33
Postat av: CLV

hahhah kalina

2008-09-15 @ 18:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0