Maaatch!

Hej hej, idag förlorade vi bara med 3-0 plus att vi var en man mindre så det var riktigt kul, jag var målis eftersom jag är skadad, tyvärr. Hur fan stavas tyvärr? Aja whatever! Blev riktigt stolt iallafall. Det tråkiga är att alla är verkligen skadade och det ger inte så posetiva effekter om man säger så. Haha iallafall på vägen hem så hade Saba och jag en diskussion om kineser:
Jag: Asså kineser går i skolan från typ 06.00-17.00
Saba: Ooomg det är helt sjukt! Dom borde ju vara aströtta efter skolan och gå och lägga sig på en gång.
Jag: Jaa, hur fan har dom tid att föröka sig? Dom är ju as många!
Saba: Dom måste köra hårt i skolan.
Jag och Saba: Hahahahaha


Hahaha fett mobbat samtal men roligt :)
Tyvärr kan jag fortfarande inte lägga in satbilder eftersom båda datorerna vägrar funka bra. Inte såå niice! Tog iallafall ganska många bilder idag :) Jaja ha en bra natt, PUSS

Kommentarer
Postat av: BorttagetS

Måste bara få skryta lite :P Vi vann med 7-0 hahh :)

2008-09-06 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0