JAGAD!

Ja nu ikväll så bestämde sig Kalina och jag för att gå ut. Det visade sig att Cassandra, Linn och Tove också var ute så vi hookade upp med dom. Vi gick runt lite och allt var frid och fröjd tills vi kom ner till Rålis! Där upptäcker vi att en bil börjar köra efter oss och vi börjar springa lite för skojs skull. Bilen börjar då köra snabbare och då börjar vi bli skitskraja och kutar. Jag skriker hoppa över boulstaketet för där kan dom inte köra på oss. Men det var typ ingen som hörde det. Då kör bilen förbi mig och jag ser att det är en polisbil. Då skriker jag tur det är en polisbil. Haha då blir jag fett lättad också. Men ingen annan hör det så dom fortsätter springa och tillslut sätter polisen på sirenerna och då stannar alla. Tre poliser kliver ut och vi börjar typ asgarva för att vi hade sprungit för en polisbil. Dom ba såg ni inte att det var en polisbil, man ba nej det var ju sjukt mörkt liksom. Dom trodde även att vi var värsta gangster gänget som hade gjort något men sen när dom såg våra chockade miner så lät dom typ oss gå. Haha det var fan en nära döden upplevelse och alla trodde att Linn hade blivit påkörd på riktigt för det var typ hon som blev jagad. Haha en riktig adrenalinkick asså!
Sedan blev vi jagade av en lärare som heter Ove. Det var också skitläskigt men det är en annan historia på denna korta kväll.
PUSS

Kommentarer
Postat av: M.H

HAHAHAHA omg jag ser framför mig hur det ser ut XD

2008-09-12 @ 22:16:27
Postat av: MAMMAA

JHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAH DU MÅSTE BERÄTTA OVE SEN OCKSÅ HA HAHHA JG DÖR PÅ OVE HAHAHHAHAHAHA

2008-09-12 @ 22:22:21
Postat av: Cassandra

Hahaha det var helt jääävla galet!, fan jag trodde allvarligt att vi skulle dö! :D

2008-09-13 @ 18:28:33
URL: http://fuckingcassi.blogg.se/
Postat av: tove

haha det var kul!

2008-09-14 @ 20:24:48
Postat av: Anonym

Gudddddddd va roligt ni har det puss&kram gossip girl!

2008-12-08 @ 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0