Idag har jag...

 Vart i skolan som vanligt. Jag var inte med på idrotten eftersom mitt ben fortfarande gör ont så jag och Kalina stog och sköt lite la cross (hur det nu stavas) och vi var ju verkligen helt suveräna på det! Sedan har lektionerna rullat på och jag fick 67,5 / 70 på spanska läxförhöret så är sjukt nöjd över mig själv! Vi hade även spexfoto idag. Våran klass är så klart tråkigast och alla andra hade klätt ut sig mycket bättre. Men någon måste ju vara sämst som Kalina sa det.
Vissa i klassen har färgat håret väldigt konstigt och då menar jag VÄLDIGT! Lila och typ grönt fast det skulle vara svart och en annan har rosa fast det skulle vara chokladbrunt. Jag ville bara gå hem och gråta när jag såg det.
En rolig grej för er som läser min blogg är att jag nu kan ladda in bilder på den andra datorn! Så det blir antagligen mer bilder i min blogg nu! Ska nog iväg och titta lite på fotbollsträningen nu.Ha det så bra.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0