HUR?!?!

Hur kan alla se såå jäääkla bra ut? Liksom hur fan får alla det där perfekta håret som jag verkligen också skulle vilja ha och hur fan får alla råd med så sjukt mycket kläder? Och hur kan alla vara så sjukt smala? Jag försöker liksom inte äta så mycket men inte blir man smalare för det. VARFÖR ÄR DET JUST JAG SOM ÄR MUPPARNAS KUNG? Ser fan ut som jag vet inte vad. HUUUUR? Jag vill också ha fint hår! Jag kanske är född till att ha "otur". GUD OM DU FINNS, SVARA MIG VARFÖÖR? Hahahhahaha stööööööört assååå!

Kommentarer
Postat av: madde

MEN LINNEA DU SER FÖR FAN PERFEKT UT!

2008-09-20 @ 20:51:55
Postat av: madde

<333333333

2008-09-20 @ 20:52:17
Postat av: rutten ngr

Man går inte ner i vikt utav att inte äta. Snarare tvärt om. När man inte äter ordentligt med mat så ställer kroppen in sig på svält. När kroppen är inställd på svält så tar den upp mer fett än i vanliga fall och lagrar det på kroppen, eftersom kroppen tror att det är "dåliga tider".



Ett bra forum där man kan lära sig mycket om vikt minskning träning mm är http://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=17 rekommenderar dig att gå in där och läsa!

2008-09-23 @ 18:41:13
Postat av: rutten ngr

"Ska kanske köpa en bulle eller något sånt på Pressbyrån"



Skrev du i ditt senaste inlägg. Tänk mer på vad du äter innan du klagar!

2008-09-23 @ 18:42:33
Postat av: Cassandra

gumman , du har den perfekta kroppen, och jättee fiiint hår! älskar dig<33

2008-09-27 @ 15:55:33
URL: http://fuckingcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0