Helgen

Hej hej har vart borta under hela helgen känns det som, har iallafall inte haft tid att skriva men jag kan berätta lite om vad jag gjort.

Fredag - I fredags åkte jag till mamma med Magnus och Helena. Där åt vi middag och spelade lite kort och sånt. Mamma har typ fått reda på att hon är laktosintolerant och mormor är det också. Nu kommer jag säkert också bli det för det. Typsikt jag vill ju kunna äta allas pannkakor, haha. Sedan åkte jag hem och träffade Carol,Tove,Linn och Cassi och sen Karin, Minna och Hanna. Det blev typ värsta röda vita rosen haha. Sen drog vi hem till Carol och muppade lite :) Och jag sov hos Carol.

Lördag - I lördags så vaknade jag hos Carol och sedan gick jag hem duschade och fixade mig lite och åkte in till stan för att träffa Anna och Madde som bor lite längre ner i Sverige. Dom shoppade och jag var helt död typ. Fattar inte att dom orkar shoppa så mycket. Jaja iallafall så åkte vi hem till mig sen och vi träffade Kalina och åkte till EF reunion partyt. Där träffade vi några från Malta. Det var typ världens tråkigaste "fest" typ wb elverket så jag och Kalina drog efter ett tag hem till Carol och där var Kattis och vi hade det väll lite roligt. Eller dom hade haha. Sen gick Kalina hem och jag sov där.

Söndag - Vi vaknade och muppade framför tvn och det var jätteskönt. Vi tittade lite på idol repriserna och jag älskar fan Johan. Alla kommer älska honom men jag älskade han först! (A) Sen gick jag hem och pluggade spanska eftersom vi har spanska prov och sen har jag spelat lite tv-spel och sen kom pappa hem från Barcelona och jag fick en Tommy Hilfiger parfym. Nu sitter jag här och är jättekissnödig som vanligt så ska väll gå och kissa.

Det var min trevliga helg, hoppas alla har haft en bra helg dom med.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: faster astrid

JAG ÄLSKADE JOHAN FÖÖÖÖRST!!! >:(

THE DRUGS DONT WORK, THEY'RE ONLY MAKIN IT WOOOOORSE!!!

AAAAAAAAAAH

jag skoja, men han e bra, men jag har ju mina andra sweethearts, typ du :$ heahehaeha

2008-09-28 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0