Hehehe

Just nu sitter jag och väntar tills klockan ska bli åtta för då ska jag gå... Brukar aaaldrig logga in på datan på morgonen men idag var jag snabb och inte speciellt trött. Jag vaknade och ba shit vad gott det ska bli med frukost. Men såklart ska det inte finnas någon bregott när man väl vill äta frukost så är lite sur på det och min mage gör ont :( Åt inte ens någon middag igår.

 Idag får man väll hoppas att det blir en vanlig tråkig skoldag och att inga går runt och viskar om mig... Eller något liknande hehehehe. Varför är det alltid jag som får uppmärkshamheten när det händer något och varför ingen annan som min goda vän Karin? Hon klarar sig då alltid undan och är för det mesta i bakrunden. Vissa föds med otur, vissa är kanske jag?

Ska kanske köpa en bulle eller något sånt på Pressbyrån (fast det finns myror i) för vår snälla Teknik lärare säger att vi får äta sånt på lektionerna! Yeaaah :)


Jaja ni andra får ha en bra dag, inte för att någon läser detta just nu men ändå.
PS Jag saknar Madde skit mycket, nästnästa helg kommer jag okej? Om inte du är i Tyskland eller var du nu skulle, fattar inte hur du vågar? :O

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0