Design och bloggen

Hejhej, min storebror håller på att fixa med min design som alla kanske märker att det är lite dampigt just nu. Får väll se när allt blir klart, man vet ju aldrig med Magnus liksom. Men ändå snällt att han hjälper mig. Han tycker typ att jag ska bli en seriös bloggare med mer bilder och sånt :) Då måste man ha en bra design också :D Iallafall så har jag ju ingen digital kamera så vad ska jag liksom ta bilder med? Och om jag nu får en digital kamera så vet jag inte vart jag ska ladda upp bilderna eftersom den här datan jag änvänder mest suger. Så jag önskar mig en dator med :D Typ en Mac eller något liknande. Jag pratade med pappa om det igår när vi var ute och gick och han ba men Linnea du måste jobba. Liksom som om jag inte har ett jobb? Tränar ju fakiskt knattar, höhö. Jag pratade iallafall om att alla fick moppar och sånt så vi får väll se om jag får en Mac iallafall (A) Pappa är ju trottsallt jättesnäll. Och nej Magnus om du läser det här får du inte börja dampa på pappa för då kommer jag aldrig få en!

Kommentarer
Postat av: faster astrid forever love love understeck bunny hugz

DU SOM SÄGER ATT MIN MAC ÄR DÅLIG OCH DUM I HUVUDET

mac är bäst för sjutton!!!!!

Puz

2008-09-30 @ 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0