Damp dag!

Vilken jävla cp dag det har varit! Nu kommer man säkert bli nedskickad till friends för det där om en tjej, hoppas att hon inte snokar runt och läser den här bloggen men du vet inte hur jävla mycket jag HATAR DIG! Alla hatar dig och ditt jävla töntcrew okej? Jag har iallafall fått en hel del gjort inom skolarbetet även denna cp dag och det känner jag mig nöjd med. Sen hände det fan en grej angående Karin och den var verkligen sjukt skum. Både bra och helt pinsamt konstigt läge för dom som nu gjorde/sa det, om det var dom. Vår skola är verkligen hel B! Eller tillochmed C, har typ haft massor med håltimmar idag för alla lärare är fösvunna och receptionisten så vi har suttit och väntat aslänge på lärare i onödan. Sen iallafall har jag haft knatteträning och det gick ju bra och har pluggat lite inför SO provet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0