29 september

Idag har det var chill i skolan. Vi hade ingen syslöjd för typ första gången på tre år, så jag Karin, Jossan och Kalina åkte in till stan och där köpte jag en grå tröja på Gina tricot och på Åhlens city köpte jag en ansiktsmask, hårinpackning och en sån där spray som skyddar håret när man plattar och gör det rakt. Sedan åt vi i Kungshallen och jag och Jossan åt tacos, Karin kebab och Kalina någon kyckling grej. Efter så åkte vi tillbaka till skolan och där var det skitchill, slutade typ vid tre fast skulle slutat fyra.

Nyss var jag Magnus och Sixten utanför fönstret höhö. Dom håller ju på att bygga balkonger så det är massor med ställningar där. Det bullrar typ sjukt mycket så ska flytta in till Sixtens rum för hela veckan eller hur det nu blir. Ska plugga lite på spanska, so och svenska ikväll. Det var väll allt för idag ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

haha vad söta! :D

vi måste ses snart! <3

2008-09-29 @ 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0