Twilight

Bion jag såg idag var Twilight. Den rekomenderas stort för den var hur bra som helst på alla olika sätt! Jag började liksom gråta på flera ställen, varför vet jag inte :S Kanske var det för att den var så romantisk men ändå spännande. Äääsch det är svårt att förklara se den själv istället. Den handlade om vampyrer och en av vampyrerna Edward blev förälskad i en nyinflyttad tjej i staden som hette Bella. Hon var även väldigt intresserad av honom och tillslut blev dom tillsammans med en del komplikationer. Nu låter det ju typ som Skönheten och odjuret men se den så kommer ni få en större bild av det hela för den var verkligen sjukt bra! Iallafall så var deras förhållande hur underbart som helst! Dom kunde typ ligga och titta på varandra i timmar utan att känna att något behövde sägas osv. Han var hur gullig som helst mot henne och allt var helt underbart! Liksom verkligen kärlek vid första ögonkastet. Efter filmen så var det mest jag och Atosa som var helt tagna och vi vill verkligen känna en sådan stark kärlek till någon någongång. För hur underbart är det inte att vilja vara nära en person så mycket hela tiden och att man inte får nog av någon! Problemet är bara att var hittar man sådana killar? Det är en fråga jag har funderat på väldigt länge och kommer nog fundera på ett tag till framöver, tyvärr...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh den måste jag se..!

håller med, sånna killar får man verkligen leta efter :/

2008-11-22 @ 22:41:39
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: A.K

<33333333

2008-11-24 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0