Tjohej!

Dagen har rullat på riktigt bra idag! Först hade vi teknik och äntligen avr vår lärare tillbakaaa! :D På musiken sjöng vi en låt som ajg har sjungt på hela dagen nu och alla har fått damp förutom vår vikarie i syslöjden som sa att jag sjöng fint! Gissa om jag blev glad? :D Jag fick förtusan Mvg- på när jag spelade upp Realese me på gitarren på musiken då ;)
Och för första gången på fyra år var Anders sjuk i dag. Lite kusligt sådär ju... Vi slutade fyra idag och jag har pluggat hela kvällen, är nästan klar med all matte och mamma ska hjälpa mig med spanskan snart. Har även gjort alla engelska grejor. Hihi jag är fasen bra :)
En liten grej är att jag gillar spanska, jag förstår inte varför ingen annan gör det :S

Kommentarer
Postat av: Hall 1

FÖR DET ÄR DET TRÅKIGASTE SOM FINNS OCH JAG SUGER PÅ DET (A) :(

2008-11-17 @ 21:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0