Tjabba tjena hallå!

Heeeej! Just nu är jag glad. Har precis kollat på gymnasium med pappa och vi har hittat en dell bra. På fredag ska jag på gymnasiummässan hihi. Idag har lektionerna varit chill. Vi hade NO prov som gick sesådär eftersom han kom försent och man behövde ganska mycket tid på sig eftersom det är atomfysik! Efter skolan gick jag iallafall hem till Karin och vi tittade på Kalle Blomqvist och den var steeekyy! Alltså bra! Jag kunde inte hålla mig längre med min inte äta "godis" diet så jag tog en jätteliten bit kladdkaka :$ Sedan gick jag hem från Karin eftersom jag trodde att vi skulle äta men det var heeelt mörkt i hela lägenheten och det har det ta mig tusan aldrig varit sen Sixten föddes!! Så blev chockad men det visade sig att pappa och Johanna var på pilates och Sixten hos en kompis. Det stog att jag skulle göra korv men palla det är inte ens så gott så har inte ätit någon middag. Ska kanske lägga mig så jag inte blir hungrig och går och småäter haha! Jag satte mig iallafall och luffade vid datorn och sen ringde Angelica och vi pratade i typ 2 timmar? :O Haha we have some business to do! Wooohooow! Nej men det är nog dags för mig att sova för jag är pretty tired!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0