Tisdag är en hyffsat bra dag

Hej mina vänner! Idag har det varit en hyffsat bra dag som det även står i rubriken. Jag är snart klar med min stol som jag tillverkar i miniatyr på tekniken. Jag brände mig en del gånger på limpistolen men sånt får man tåla om den ska bli fin, som den nu inte är men men hahah. Som Carl och jag talade om, eller han sa att min var fin och då kom Ossian med sin stol, då sa jag tills Ossian kom och då så han men precis. Ungefär så iallafall HAHHAA. Så är det ju alltid att Mvg barnen är bättre än dom andra barnen men det vet ni nog också. Sådant är aldrig trevligt men man lär sig att leva med det efter åren.
Dagen flöt på bra iallfall och jag tycker faktiskt att skolan är hyffsat rolig just nu. Förutom No'n då! Jag haaaaatar No, döda mig :( Jag tänker då aldrig ha No på gymnasiumet om jag verkligen inte måste. Iallfall så åkte vi på en plastprässänning som vi hämtade i kolonilotterna på rasten och jag blev blöt. På vita timmen kom dagens roligaste! En snubbe i min klass som inte är så populär om man säger så gjorde en skitrolig sak eller mer mobbad sak. Väldigt svårt att förklara men om man var där vet man mycket väl att det var något att skratta åt. Det var ändå bara Karin och jag som såg och fyyyfan vad fult det såg ut. Har nästan aldrig varit med om något sådant fult. Ungefär som en film när någon hälsar på ett mobbat barn. Barnet i detta fall var killen i min klass. HELFESTLIGT!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Borttagets

Vem var det och vad var det som hände? :P

2008-11-25 @ 20:20:15
Postat av: Linnea

kan säga imorgon :)

2008-11-25 @ 20:46:01
Postat av: KAAARIN BRÄÄÄH

HAHAHAHHA JAG DOOOG ASSÅ DET SÅG SÅÅJVÄLA KUUUL UT d:d:d:d:dd.D.DNDEDdD.:D::d

2008-11-25 @ 23:20:11
URL: http://kkl.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Men nu måste du ju säga vad det var! :O ;)

Just nu gillar jag NO för vi har sexualkunskap hahahaha

2008-11-26 @ 19:05:14
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0