Senaste dagarna

Hejhej igår var jag aldrig inne på datorn eftersom jag var tvungen att plugga som satan inför SO provet som jag hade idag. Det gick ju faktiskt rätt okej förutom att jag bara skrev 2 VG frågar av 3 men jag skrev ett litet meddelande till Anders och sedan pratade han med mig efter lektionen och sa att han troligtvis inte skulle sänka mig så det känns väldigt skönt!
Igår så hade vi redskapsgymnastik i gympan så alla i min grupp går och gnäller på att dom har ont överallt (mest jag känns det som). Men det har vi faktiskt rätt att göra för jag har aldrig haft sådan här träningsverk i armarna och magen efter en "träning". Jag tränade även igår och det gick väldigt bra! Har lärt mig slå krossbollar riktigt bra nu så det känns kul :D Efter träningen drack vi lite te i klubbhuset (brukar inte gilla te men detta var ovanligt gott). Sedan åkte jag och Emma hem tillsammans och då skulle hon köpe godis från en sådan där godisautomat men den åkte aldrig ner så vi blev typ skitsura och gick och klagade men dom ba "Vi kan inte göra något åt det". Då skakade jag godisautomaten som fan och då ramalde en chipspåse ner istället och efter typ 10 minuter hennes tänkta godis! Så tillslut åkte vi hem väldigt nöjda.
Nu återgår jag då till denna dag. Idag så tittade vi på en film "American beauty" på NO'n och den sög så jag Carol och Karin satt och snackade men vår vikarie sa åt oss att gå ut så vi ba jaha men då drar vi hem då så vi skippade sista minuterna av NO'n och livskunskapen. När jag väl var hemma dampade jag sönder på min bror för att han alltid ska vara på datorn i mitt rum! Jag blev iallafall sur och gick och sov istället och sedan åkte jag och pappa till gymnasiummässan och där träffade jag en del kompisar. En av dom var Kardo som har blivit jättelång! Vi hittade inga speciella gymnasium och när så mycket människor är på ett och samma ställe så får jag lite panik så vi åkte hem. Men jag tror mitt förstahandsval ska bli Klara södra så tack Jossan för tipset! :D Juste han som vi pratade med på Klara södra skolan var en snubbe från det där n00b laget FCZ. HAHA :D
Idag skulle jag igentligen träffat Tove men det blev inte så, så nu sitter jag och lyssnar på Idol istället.
Skriver nog mer ikväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0