Om bloggning

Jag tycker faktiskt itne det är så intressant att läsa om tex Kissie och hur det går för henne i hennes såkallade "kändisliv". Det är ta mig fan urtrisst för att vara seriös. Vet inte riktigt varför jag tycker det är tråkigt men jag tycker det känns så opersonligt när man läser plus att alla kända bloggare avslöjar hela sina liv. Dom är faktiskt inte direkt speciella men på något sätt drar dom uppmärksamhet till sig och blir sedan "stora". Nej fyfan, opersonligare kan det inte bli! Vad är det för roligt med att läsa om när deras senaste ligg var, deras senaste klädesplagg osv? I really dont get it...

Däremot om vi vänder oss till min blogg så har Atosa kommit på med den braiga idéen att jag ska ha en gästbloggare kanske varje månad. Vad tycker ni om det förslaget? Haha lite roligt sådär ju! Kalina och Jossan har ju redan gästbloggat en gång och det inlägget var mycket trevligt ;)


Kommentarer
Postat av: madde

Jaaa haha :D

2008-11-15 @ 23:09:12
URL: http://maaddeeh.webblogg.se/
Postat av: Cassandra

Jag tycker det låter bra att du ska ha gästbloggare sm skriver ibland :D haha puss

2008-11-16 @ 18:08:04
URL: http://fuckingcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0