Jag borde bli politiker

Har ingen lust att skriva om min dag. Så rolig var den faktiskt inte. Men efter skolan var jag iallafall hos Karin och det var det ända trevliga på denna dag.

Iallafall så har jag något att ta upp nu. Varför ska alltid grejor vara slut när man äntligen orkar gå iväg och köpa det? Jag gick iväg och skulle köpa sminkborttagningsmedel och tops på Apoteket. Och såklart ska det ta mig fan inte finnas det! Varför, varför, varför?! Man blir ju bara så sjukt irriterad. Plus så är kassörskan hur dryg och bitchig som helst. Sedan när jag köpte lite annat till familjen så ska det såklart kosta 100,50. 50 ÖRE LIKSOM! Vad fan behöver dom det till? Och vad fan behöver svenska folket 50 öre till. Vilken jävla regering vi har i detta land.

Kommentarer
Postat av: filliokkuuss

och vad ska du som politiker göra åt det yääähähäh

2008-11-27 @ 20:49:11
URL: http://kkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0