I love Stockholm

Imorgon är det fredag och gissa vad? Jo vi har bara två letkioner! So och matte. På So'n ska vi bara titta på en film och på matten har vi matteprov. Är inte det för bra? Jo det är det!
Efter skolan ska jag och my homie Karin dra in till stan och köpa julklappar och saker till oss själva. Hur nice är inte det? Jo det är jäkligt nice ;)
Jag gillar stan, man kan liksom göra en hel del grejor där. Eller igentligen inte men stan med Karin är alltid roligt, varför vet jag inte riktigt. Men det blir säkert en hel del köpt, förhoppningsvis. En hel del gratisgrejor ska vi ju försöka få tag på också. Hahaha det är nog ingen fara med gratisgrejorna för på något sätt är vi alltid just där dom delar ut gratisgrejor.
Jag älskar Stockholm! Aldrig att jag flyttar här ifrån. Många tycker liksom att det är för kallt i detta land men det tycker inte jag. Jag gillar årstiderna och skulle inte kunna tänka mig att bo i ett annat land eftersom jag tycker att vi har en ganska hyffsad politik gämfört med andra länder. Visst kan den bli mycket bättre men gämför typ med något varmt land? Där är ju typ det mesta B och man känner sig bara vilse. Här i Stockholm har vi nära till shopping, nära till nöjen och nära till vattnet. Hur bra är inte det om jag får fråga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0