HEEEJ!

Heeeeej alla coola bloggläsare som läser min underbart braiga blogg. Det verkar ju inte som att läsarna har gått ner under denna vecka jag har vart borta. Antingen så måste ni vara dumma i huvudet som tror att jag sätter mig vid en data och skriver ett blogginlägg när jag är på semester eller så har ni helt eneklt inte läst om att jag ska åka bort. Några mer alternativ finns inte hahaha.
Jag kan ju ta och berätta lite om resan. Jag var som sagt på Gran Canaria som tillhör Spanien men ligger i en ö-grupp som heter Kanarieöarna utanför Afrikas västkust (jag är bääääst på geografi). Vårat hotell var verkligen jättefint. Vi hade bra pooler och ett väldigt bra och fräscht rum. De ända som var lite b kan ha varit maten men man får ju ta det man har.
Vädret var någorlunda bra. På vårt hotell blåste man bort så vi bestämde oss att hyra en bil och då åkte vi till Puerto rico där det var hur soligt som helst så där har jag tillbringat nästan alla mina dagar, på stranden då. Vi har haft det jättemysigt och solat och badat som man brukar göra på semestrar ;)  En liten lustig händelse var när jag Magnus och Sixten skulle testa ett såkallat "Aqua land". I detta "land" fanns det studsmattor på vattnet och väääärldens högsta isberg. Vi började så klart klättra upp på det där fem meter isberget och jag råder er verkligen för att ALDRIG göra det! FYYYFAN vad hemskt det var. Jag var heeeel livrädd och det var en nära döden upplevelse för an var så jäävla trött i armarna och hela jag bara skakade hahahahaha. För er som tror att det inte var så farligt så kan jag försäkra er om att Magnus kommer aldrig göra om det igen för han var också rädd! Det lustiga var att Sixten ropar på Magnus när Magnus har dragit upp mig och vi tror ju liksom att äh han ligger väll i vattnet men när Magnus tittar ner så står han som ett kors typ tre meter upp! Hur fasiken lyckades han med det? Magnus klättrade iallafall ner och hämtade honom så skulle vi åka den där ruschkanan ner och det var också läskigt :'( HAHAH so dont ever do that!!!!


             

Kommentarer
Postat av: ooohh lalala

sooo sexyy

2008-11-11 @ 20:14:36
URL: http://kkl.blogg.se/
Postat av: Madde

Najjs :D hahaha stor tunga sixten ser ut att ha! :D

Jag skulle vilja testa den där saken men skulle inte våga (A) <333

2008-11-12 @ 20:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0