Hallooj!

Jag suger på rubriker därför blir det alltid typ tja,hej eller något liknande heeeeeehehe!

Iallafall så har det varit typ snöstorm här i Stockholm så i skolan var jag och några i klassen ute på lunchrasten och åkte "pulka". Det var skiitroligt och imorgon blir det väll "tääääckbyxor" som gäller haha, eller inte. Det var liksom sexan style med mig och Karin :) Jag ramlade typ tjugofyra och blev blöt :( Karin hjälpte mig och kallade mig Claudia som var ett cpbarn i Fridhemsskolan när vi gick där hahahaha.
Idag var då Karin tillbaka och det var phätt nice! Har saknat henne <3 :)
Vi har typ bara tittat på filmer idag bla "RÅTTAN", Ondskan med andra ord. Chillig dag idag alltså och chilligare ska den bli. Ska antagligen spendera min kväll framför datorn så fler inlägg kommer.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Madde

vill också leka i snön :D fast jag är sjuk :(

2008-11-24 @ 19:07:13
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: Anonym

hålliii caludiiia !!! claauuudiaaaaaaa

2008-11-24 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0