Grej ni inte visste om mig

Jag var världens läsar narkoman när jag var liten, runt 10-13 års åldern kanske. Jag läste verkligen i timmar och det var det ända jag sysselsatte mig med under dagarna. Magnus (min storebror) tyckte jag var mobbad och retade mig för att jag läste så mycket, själv har han inte läst en bok i sitt liv hahaha. Men iallafall så var jag helt tokig i böcker men sedan kom datorn och tog över det där intellektuella (ingen aning om vad det betyder men det låter bra! hahaha) livet. Man kanske ska skippa datorn och börja läsa lite mer för det är verkligen avkopplande och lärorikt.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vet, jag läste böcker verkligen HELA tiden förut, hade alltid en bok att läsa eller en ny på gång hehe, men det var varit så mycket med skolan och så så nu läser jag inte lika ofta längre... men försöker göra det för jag tycker det är kul och är väl bra som du sa;)

2008-11-26 @ 22:16:44
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan ändå inte fatta att du läste massa böcker haha! :P

2008-11-26 @ 22:25:28
Postat av: hejhejhejhejhej

c000llt jaaoo

2008-11-27 @ 20:51:12
URL: http://kkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0