Gästbloggning

hei! jag hater ka,inadsi o jossssefiiin.
jag är 154 vårar. gillar katter. satsdelar är bra om man vill jobba med satsdelningsom soffi.

Hej! Jag heter Kalina. Jag är gästbloggerska. Det är jättekul. Jag siter i datasalaen med Linnea opch Josefin. Josefin r också g-ästbloggerska.
Hej, jag är josefin, jag är snäll o trevlig och gillar smådeckarna. "Hej det är jag som är jossie, på torsdag fyller jag åtta år"
Kalina gillar att cykla. Hon gillar också lillebror på tjuvjakt.
Den är bra.
jag är bra.
du är fuuuul.
 Nu har vi håltimme på svenkan. vi saknar soffi :(
det smärtqar o
i mitt hjärta. fångaaaaaaad av en stormvind natt o dag här finns bara du o jag (lennart<3)
sen har vi spanska o feanska, det ska bli spännande. kalina ska ha rachid. han är fransman ;)

Den gär bloggen är väldigt fin o jag läser den varje dag. nu kom atosa.
Sen efter språken ska vi ha vita timmenj. då får vui läsa med kattis. det ska bli kul.  Jag läser ondskan mvh kalina.
Serdan ska jag hem till linnea och baka blåbärsmuffins. med choklad på.
neijo

nu slkma vi gå och köpa hallon. hejdå puss och kram vi älskar er allihopa hahehehehehe i love you mvh kalina hehehee
linbneea är läskig. och grråååå. pudss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0