Boys!

Nu har jag lust att skriva ett inlägg om vad jag gillar för killar, och så får det bli.

Killar som inte går med mängden är ett måste. Dom ska vara sig själva till 100% och inte hålla inne med sina känslor om vad dom tänker och tycker. Dom ska ha rolig humor för ha roligt tillsammans är faktiskt viktigt. Man ska även kunna prata om allt och lita på killen till 100! Killen ska även vara ödmjuk och gilla mig för den jag är och inte bara vara ute efter massor med fysiskaaktiviteter om man säger så. Personligheten är alltså det viktigaste för att allt ska hålla men somsagt så ger ju utsidan insidan en chans. Utsidan på killarna är att dom måste vara medvetna om hur dom klär sig. Lite bögigare casual gillar jag, om man nu kan kalla det det. Ögonen är väldigt viktiga, spelar inte roll vilken färg men dom ska liksom vara tilltalande på något vis. Håret är även väldigt viktigt, sideslick är ju mustigt men typ ruffsigt kan ju vara lite gulligt också! Vältränade killar är det ju inget fel på heller men det är bara ett plus.
Ja gulliga killar helt enkelt! Ska det vara så svårt att hitta?

Denna snubbe har koll på läget. Han är bara för snygg! I<3Chase Crawford

Kommentarer
Postat av: Twilight<3

haha, "fysiskaaktiviteter" XD

2008-11-24 @ 21:31:21
Postat av: tove

absolut du har koll i ämnet ha en bra dag /din skeppspartner

2008-11-25 @ 17:16:30
URL: http://ttoves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0