Prov

Ooh idag hade vi hk prov som gick åt helvete och då fick jag damputbrott som jag inte fått på länge faktiskt, för alla tycker det är jobbigt när jag får det så jag har försökt bättra mig. (A) Men liksom nu på fredag har vi cooper test vi ska typ springa 3,7 km på en viss tid och jag kommer ju dö efter tio meter. Sen har jag två prov till på den fredagen typ engelska och no, men det är nog ganska chill men ändå! Sen nästa vecka på tisdagen har vi so prov och jag fattar inte ens vad vi håller på med fast vi typ haft det i en månad? Aja får väll plugga inför det. Sen nästa fredag OMG då är det matteprov, jag ber till gud att jag åtminstonne får G, har aldrig fått det, fett hemskt igentligen. Men men jag kommer nog få ig och då blir det ju sommarskola! HAHA. Neeej fyyyfan det måste jag verkligen plugga inför men det är ju fett svårt det är nog därför jag alltid får ig, plus Anne Bäckengården, jävla fittlärare hatar dig! Igentligen är allt hennes fel, tycker jag då. (A) Jaja // Linneaaauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0