Oförglömlig kväll

HEEJ! Jag är fett glad nu! :D Den här kvällen var fan oförglömlig. Först så hände en helt fantastisk grej för lilla Karin. Jag låg faktiskt bakom en del i det (A) Hahaha jag älskar att ta åt mig äran :D Pga det gjorde jag henne typ glad för hela året och det är ju alltid bra ;) Sen var jag då på fotbollsträningen och herregud jag har aldrig skrattat så mycket i heeeeela mitt liv! Jag var med Maria på uppvämningen och vi skulle typ köra snabba väggspel men allt gick åt helvete så vi började vinka med armarna så vi såg ut som retards! Maria får mig fan alltid att skratta (glöm inte att du ska sticka svettband med namn på till alla) :D Då iallafall kunde jag inte stå upp för jag garvade så jäääävla mycket så jag la mig ner och skratta. Sen typ hade vi världens skott tävling! Målen var fan bara tio meter ifrån varandra och vi var på olika lag och man skulle skjuta som fan! Så skitmånga fick bollar i huvudet och jag blev träffad på alla möjliga ställen så nu kommer det säkert bli rediga blåmärken! Men det var skitkul iallafall och alla var helt glada efter :D Sen lekte vi typ en lek så jävla kul! Jag förstörde typ allt utan mening så vi förlorade typ hela tiden! HAHA, min bästis Linda fick då dampanfall på mig :D Sen efter träningen så typ garva jag åt Lindas väska för Maria hade påpekat den! Linda ba "Då är inte du min bästis längre" och typ började springa å skrika! HAHAHA! Jag sprang efter henne och hon sprang runt en kontainer typ och kom sen tillbaka skrikande! Asså shit då dog jag verkligen av skratt jag fick andnöd! Hon är ta mig tusan för jävla rolig :D<3 Jag har ont i magen nu efter allt garv! Magmusklerna börjar nog komma :D HAHAHA. Det här kanske låter skit boring men om ni hade vart där asså shit ni skulle säkert också dött! Tack för en skitkul kväll Karlberg F 93-92 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0