My weekend ;)

Fredag - Jag typ följde med Karin hem från skolan vi skulle typ fixa en hel del grejer inför lördagen :) Sen åkte vi typ skit mycket tunnelbana och det tog fett lång tid varje gång :( Sen ringde Charita och ville att vi skulle komma till Fiskis och köpa cider. Så då satte sig jag och Karin på t-banan och åkte iväg igen. Vi satt i en internationell vagn! HAHA jag döööör, typ sötaste engelskillen och typ värsta norska konstiga killar som ragga på någon Stureplan tjej, aja. Sen åkte vi då till Charita och det tog sån jävla tid, när vi kom dit var självklart affärhelvetet stängd så vi åkte hem igen. TACK CHARITA! hahaha. Sen typ skulle vi köpa läsk på vivo men det var ju såklart också stängt så vi gick till Karin sen blev jag rädd och gick hem haha.

Lördag -
Jag vaknade för att jag skulle spela match men nehe det kunde jag inte för jag mådde så jävla dåligt. Så jag gick och la mig igen. Får panikångest på att jag inte spelade, men gjort är gjort. Sen vaknade jag igen för jag skulle till grönan också. Men jag mådde typ lika dåligt men gick upp ändå och tryckte i mig mat. Sen dampa jag runt lite och väntade på att alla kompisar skulle bli klara så vi kunde träffa dom. Aja jag,Atosa,Karin,Charita och Tove åkte till grönan och där träffade vi lilla Kattis och Carol. Asså det var fett kuuul! Vi gick i spökhuset förutom vissa fegisar :O haha. Men alla ramlade typ i en trappa sen kom ett spöke efter oss och alla fick panik och började klättra på varandra! HAHHAHAHA så jävla kuuuul! I lustiga huset ramlade alla i dom där jävla snurrgrejjerna också hahahahahhaha. Jag, Carol och Kattis sjunger fan finast ellerhur? :D Pannkakor med sylt på forlajjf! Sen åkte Kattis och Carol och Atosa hem sen kom Cassandra och Kalina och vi åkte lite till sen drog vi till Karin och där blev det verkligen kaaaaos! Vill inte ens nämna vad som hände... HAHA!  -.- <----- Kalina din favvo smilis ;)

Söndag - Idag vaknade vi hos Karin och så städade vi lite och tittade på film sen åkte alla typ hem och jag åkte till mamma och åt middag där sen låg vi och lyssnade på musik i hennes säng och vi somnade typ, hihihi lite mysigt (A) Jag måste typ plugga på musikprovet men jag och Karin har en plan (A) Hihi. Det var allt om min roliga helg, puss

Kommentarer
Postat av: Ssuug

hahha jag e en fegis (aa)
Hallå glömm inte tanten som lacka ur på oss o ba "nu får ni gå upp från den snurrande saken 1"
Hahha glöm inte heller frittfall när jag skrek på mamma X)
hahhahah ! Jag ville värkligen att mamma skulle komma flygandes och rädda mig ! Och de där fulingarna me ett ögonbryn som ragga på er ! hahha
haha och lilla fjortisen som var så fucking sööt ! åååh jag e kär i han (A)
Men hallå vadå lilla Kattis? ska jag slå dejj eller?! hmmm , du kanske vill ha lite pannkakor me sylt !

haha älsk älsk

2008-05-25 @ 21:49:00
Postat av: leenox

HAHAH DU kanske ska börja skriva i bloggen istället för mig :D

2008-05-25 @ 21:50:14
Postat av: Anonym

-.-! HAHAHAHAHA

2008-05-27 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0