Lördag

Idag väcktes jag av väckarklockan vid typ kvart över elva för jag och Magnus skulle till våran kusin Matilda för hon har fyllt år. Sen typ vid ett åkte vi iväg mot henne och mötte mamma och alla släktingar vid tunnelbanan och så gick vi tillsammans hem till henne. Det var typ fett segt där och jag satt och tjockis åt bullar. Sen gick jag ut med Flynn (min kusin) och hans kompis som hadde följt med på gården. Höhö vi typ körde burken sen kom en tjej som typ var fett skum och började vara med utan att ens fråga. :S Men vi sket i att leta efter henne och gick upp och åt ännu mer bullar istället, hahaha. Sen skulle vi åka och då var klockan typ fyra så jag följde med mamma hem till henne och åt mat och tittade på fotboll och någon skum film där. Det var väll ganska mysigt. Sen så pallade jag inte vara kvar där iallafall så jag gick. Jag gick faktiskt hela vägen hem från mamma och det var fett najs typ, älskar Stockholm. (A) Men nu kanske jag brände lite fett, det får man iallafall hoppas hihi. :) Imorgon har vi match mot Bollmora vilket jävla lantislag ska krossa dom håååårt! Jaja nu har jag inget mer att säga. Puss // Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt trevliigt .. hehehe

2008-05-17 @ 22:29:22
Postat av: Tove

SHIT VA TASKIGT! VARFÖR LÄMNADE NI MIG FÖR NÄR VI SPELADE BURKEN ?!? :@ JAG SATT FAN OCH VÄNTADE
I DEN DÄR JÄVLA TAGGROS-BUSKEN i 3 TIMMAR !!! :'(

2008-05-18 @ 01:25:32
URL: http://ttoves.blogg.se
Postat av: liinneea

HAHAHAHA TOVE JÄVLA TÖÖÖNT :D

2008-05-18 @ 18:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0