Igår och idag

Igår han jag aldrig skriva något för jag och Karin åkte direkt till hennes stall för efter det skulle vi på rix fm :D. På rix fm var det roligt vi var med Nemo, Cassi och Kalina och det var schtäääk! Ola var ju förfan den schnajdigaste av dom alla! Det var en hel del andra tyffa artister också men precis när Jason Mraz (stavning?) typ den bästa av dom alla, ska ju såklart mitt batteri på mobilen lägga av just när man behöver filma och grejer! Fett typiskt jaja sånt är livet. Jag och Kalina missade våran älskade Linda Bengtzing också för att vi var tvugna att gå, buuuhuuu :'( Här är en liten smakbit på henne och våran andra idol!


Linda Bengtzing - Hur svårt kan det va?


Vi kallar han för något ;) haha

Sen idag så har vi haft engelska prov och no prov och sånt där jävla springtest. Engelskan gick skitbra fast jag inte hade pluggat mycket. No'n gick skitbra den med fast jag inte ens hade läst igenom kriterierna, inte likt mig att inte plugga inför prov så jag kanske är i någon farozon! :O Men sen på det där springtestet fick jag VG :D woohow i feel goood, hahaha. Jag tänkte springa förbi Jossan så jag spurta men hon såg mig typ efter ett tag så då fick hon panik och började spurta själv, hahaha jag kom en sekund efter henne men jag är fett nöjd ändå! :D Jag hadde tänkt gå på bio med Nemo idag men jag pallar verkligen inte är helt jävla död och jag tror jag börjar bli sjuk. :(

Bara en grej om någon nu läser min blogg så har jag inte så lätt för att lägga in bilder eftersom min usb port är helt fucked up!

Kommentarer
Postat av: tove

VAAA ? :O missa du Linda Bengtzing
?
du lovade ju att spela in och skicka klippet till mig !! faan också nu e hela min helg förstörd ;( :@

2008-05-16 @ 19:56:00
URL: http://ttoves.blogg.se
Postat av: KALINA !11

HAHAHAHAHHAHA VÅR LÅT BABY VÅR LÅT

jag tror han heter espen

2008-05-16 @ 20:27:51
Postat av: liinneea

hahaha alltiiid kalinaaa :D

2008-05-17 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0