Hejhej

Idag har jag vart i skolan och fick reda på att jag var näst bäst i klassen på matteprovet! Alltså jag fick G :D DÅ var jag tvungen att springa på toan och gråta en skvätt :$ Sen fick jag VG i so och det känns rätt bra :) Jag vill ju helst ha MVG men nästa år kommer det nog ;) Efter skolan drog jag hem till Kalina och vi bakade typ kärleksmums och det blev gott men jag åt så mycket smet så jag orkade inte äta när det var klart. Haha, baka är inte riktigt min grej som sagt men med Kalina är det kul för vi beter oss som ett gift par :D Haha typ skriker på varandra att lägga i saker och vispa osv. Sen spelade vi Wii typ baloon fight med Super Mario och det är schtentufft och roligt (A) Haha man får dampanfall av det spelet, men vi vann ett par gånger iallafall ;) Sen gick jag typ hem och har inte gjort något speciellt, har packat ner lite matsäcks grejer för vi har friidrottsdag imorgon WOOHO * NOOT *. Aja kommer säkert få VG, det får jag ju alltid (A) haha. Nu sitter jag och chattar med ett par tuffingar och lyssna på musik, tihi. Ska nog sova snart så puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0