Hallooj

Idag har vart en ganska bra dag. Vi hadde typ skit chilliga lektioner, hehe. Jag skrev klart en grej på svenskan i datasalen sen gick jag ner till lilla stackars Karin som satt helt ensam i klassrummet, jag typ snackade mig igenom hela den lektionen. Sen hadde vi vikarie på spanskan så jag och några till gick där ifrån efter uppropet. Sen typ efter skolan gick jag hem till Karin och vi skulle göra maränger men dom gick åt helvete såklart. Sen ville jag ha chokladbollar så då ställde sig Karin och gjorde dom medans jag provsmakade haha (A). Vi har konstanterat att vi två inte kan lyckas med några bakgrejjer förutom chokladbollar så det blir väll det i fortsättningen. Sen fick vi tjockispanik damp och gick på promenad. Haha sen hör man några skrika Linnea och då kommer Kalina och Stella förbi springande. Man ba shit jag å Karin är verkligen tjockisbarnen nr 1! Alla är ute å springer medans vi äter hahaha. Sen så gick jag hem och mötte Kalina igen för vi skulle på ett Malta möte. :P Där var det en konstig tjej som frågade typ 30 frågor om sin jävla dykningskurs, typiskt om hon ba skulle "Kan man ha kolsyrat vatten eller måste man ha vanligt?" DAAMP! Jaja för att sammanfatta allt har detta vart en ganska lugn dag.
Puss // Linneaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0