30 MAAJ!

Hejhejhej idag så har jag då vart i skolan. Första lektionen skrev jag något no prov i typ 6B klassrum när dom hade lektion. Damp eller vad? Jävla snorungar man kunde ju typ inte koncentrera sig för dom pratade en del -.- Jag fick iallafall VG på det (A) Hihi jag är såå braaa :D Jag missade ialalfall hälften av syslöjden pga av provet sen gick ajg dit iallafall och då sydde jag bara lite men hann aldrig klart för det var sista lektionen men what ever liksom. Sen hade jag typ matteprov grej för VG nivån och det gick typ såådär, tror inte på ett VG hehe. Juste Jan min mattelärare mejlade hem till min pappa å ba "Bjud Linnea på en bakelse för att hon är så duktig" hihi, Schhhteeentufft! På idrotten dog jag sönder, vi körde brännboll och jag var typ den ända som sprang i vårt lag :P Kändes det som iallafall. Faaaaan vad varmt det var! Kunde seriöst inte andas men kämpade på ändåå :$ Sedan gick jag hem och duschade och sen gick jag iväg och handlade lite. Haha HANDLADE, ser du det Karin? Men det var typ ändå pinsamt fast det var en sån liten affär :O Usch gillar inte att handla mat själv :/  Sen typ efter middagen åkte jag till mamma en snabbis och typ hon skrev under lite papper och shit sen skulle hon ut och äta på en resturang så jag var tvungen att gåå. Jag såg fett heta killar asså, runt Stureplan det är där man ska hänga har jag märkt :D Nu sitter jag iallafall här och har skittråkigt, jag vill gå ut men alla e typ fett sega plus så har jag match imorgon och vi ska samlas 8:00 WOHOW fan vad niiice *noot*
Aja thats liife ;)

Kommentarer
Postat av: karin

Jag handlade lite jag med (A) ahhahaha

2008-05-30 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0