21 maj

Idag så vaknade jag vid typ sju och gick upp och fixade mig å blabla. Sen åkte jag till skolan. Borde gå dit istället så man typ bränner lite fett men jag e så jävla slö. I skolan hände verkligen ingenting, alla sprang runt och var lite halvdampiga som vanligt. På svenskan skrev jag iallafall om min argumenterande text som jag bara hade fått g på så nu hoppas jag att hon höjer den till vg :) Min svenska lärare är ju lite lustig så man vet aldrig med henne. Sen såg vi någon helt konstig film på spanskan som alla säger e skit bra men det var den ju inte? Jaja sen hade vi bokcafé på so'n haha. Tack Anders du är den ända vettiga läraren! :D Jag fick minst g på mitt so prov alltså 10/10 på g delen, så när han har rättat klart vg och mvg delen hoppas jag att jag ligger på vg iallafall(A) Efter skolan åkte jag in till stan med Charita och Karin och där var det typ chill. Efter det åkte jag och Karin tillbaka till skolan och gick på typ läxhjälp så nu förstår jag fan matten, är helt överlycklig :D Ska lätt börja gå på det mer gånger. Nu ska jag vara onyttig och äta glass.
puuuusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

glaaassbåååtaar lalalalllaaalalal hihihihi

2008-05-21 @ 19:43:44
URL: http://kkl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0