Snart sååå...

Guud om drygt två timmar är jag påväg till Arlanda! Känns helt läskigt... Ska nog ta och byta kläder och grejor snart och det här kommer bli mitt sista inlägg på tre veckor!

Kommer sakna vissa människor sjuuukt mycket och det är:
Pappa, Mamma, Johanna, Magnus, Sixten, Madde, Alex, Fredrik, Louise, Karin, Charita, Samia, Jossan, Atosa, Nemo, Kattis, Carol, Cassandra, Paulina, Jimi, Linda och Tove. Fyfan asså! Men vi ses när jag kommer hem. Alla får verkligen ha det så sjukt bra och hitta inte på något galet nu så att ni råkar dö okej? Puss, ÄLSKAR ER SOM FAN! <333333



Kommentarer
Postat av: Lantisen A

men vaf#n Linnéa, jag flyger immorn o sen skriver du att du hoppas att ingen dör, neej nu kommer jag inte kunna somna. blööh :P <33

2008-07-05 @ 00:31:45
Postat av: madde

NAAAW SAKNAR DIG MEST MEST MEST LINNEA ! <3333

2008-07-13 @ 15:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0