Sarah <3

Sarah är nästan den roligaste människan jag träffat. Vi har haft fett kul nere i Malta. Haha jag minns första gången jag pratade med dig, det var på Marshal Forn. Hahaha :D Du gör så jävla klockrena saker och jag säger som din kompis pappa "Du kommer bli känd". Och med det är jag fan seriös... Synd att vi bor så långt ifrån varandra. Om vi inte skulle gjort det skulle vi lätt kunnat bli bästisar :$ Du är en av dom jag kom närmast där nere och det var så jävla sorligt att säga hejdå till dig. Jag tänker iallafall komma ner och hälsa på i ditt blåa hus någondag. jag ångrar verkligen inte att jag åkte på språkresa, om jag inte skulle gjort det skulle jag aldrig träffat dig :O Haha och tack för att du gav mig en till chans. // Linnea

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är för jävla söt Linnea, synd att du skriver ungefär likadant till alla, men endå ;) Saknar dig sötnöt!

2008-08-05 @ 00:08:11
Postat av: BLOGGÄGAREN!

haha biatch :O var glad att du får vara med i min trevliga blogg :) hahahaha. saknar dig ocksåå! <33333

2008-08-05 @ 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0