Min dag

Idag så vaknade jag lite sent och typ 10 minuter efter jag vaknat smsar Linda vart är du? och då kommer jag ihåg att shit jag skulle ju möta henne vid ett och klockan var 20 över ett. Hahaha så hon kommer hem till mig istället och jag fixar mig och grejor. Sedan åker vi in till stan och där stötte vi på hennes kompis Ida. Så då chillade vi lite med Ida och sedan stötte man ju på Johan och Daniel även kallade Moul och Puunkt, hihi :) Efter att jag pratat med dom en snabbis så åkte vi hem till Ida. Där chillade vi sjukt länge i hennes kök haha :D Efter typ några timmar ringde pappa och frågade om jag ville följa med på en vandrundningsgrej i Gamla stan. Jag sa ja eftersom jag inte hade något annat för mig. Så då åkte jag in till Gamla stan och träffade pappa och då åt vi typ lite på ett cafe och sen började rundvandringen. Jag och pappa dog typ efter en timma för det var typ sjukt tråkigt hahah så då gick vi och åt på en grill i Fridhemsplan och sedan köpte vi en yogurtglass på Sleven ;) Ja och nu ligger jag i min säng och har cp ont i benen eftersom jag var ute och sprang igår :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0