Malta 08 <3333

Ja var ska jag börja? Jag och Kalina blev skjutsade till Arlanda av pappa. Där hälsade vi på vår ledare Sebastian och så flög vi och mellanlandade i Amsterdam. Där spelade vi kort med några som visade sig skulle bli våra rumskompisar. Sedan flög vi till Malta. När man kom ut från flygplatsen så var det sjukt varmt. Vi åkte till vårt hotell och där fanns det två pooler och 6 fransk jävlar! Vi har krigat mot franskarna typ. Dom kastade lime och typ isflaskor på oss. Det var inge kul, jag hatar dom förutom Tomas. Dom sprang även in i ett rum där Danni, Sarah och Julia sov mitt i natten. Som tur var hade vi låst våran dörr men jag hörde att dom ryckte i dörrhandtaget. Juste mina rumskompisar var Matilda,Kalina och Karolina. Vi har gjort så sjukt mycket roligt tex åkt jeep och gått på EF discon och badat osv. Det bodde 17 svenskar inklusive mig på vårt hotell och 6 fransmän. Jag har gått upp 4 kilo, man åt ju typ snickers till frukost så det är väll inte så konstigt. Det har hänt massor med mer grejor men jag tror inte ni orkar läsa det. En grej som ni måste veta är att jag saknar alla sjukt mycket där nere och vill verkligen inte vara här i Sverige. Det suger... Om det inte hade vart för mina kompisar här hemma hade jag nog flyttat ner till Göteborg eller Skåne där alla bor. Ni som nu är mer intresserade av min resa kan ju alltid kontakta mig på 0735664311, hahaha var inte rädda för att ringa. Ni kan även kontakta mig via facebook eller playahead eller helt enkelt in real life ;)

Här är lite bilder, för er som vill se mer kan kontakta mig (se ovan).



Kommentarer
Postat av: madeleine jansson

gozo var bäst, du är bäst. jag saknar alla så sjukt mycket och vill verkligen tillbaka <333

2008-07-25 @ 14:26:53
URL: http://maaddej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0