Ljus? Nej tack

Varför börjar jag helt plötsligt skriva om ljus? Jo det är för att jag brukar tända något ljus i mitt rum då och då och idag var just en sådan dag. Jag har kommit fram till att ljus ger mig panik känslor eftersom jag inte kan låta bli att hålla på med det när det väl brinner och då får jag sjukt mycket stearin på fingrarna som är väldigt obehagligt! Jag vet inte varför jag ens tänder ljusen igen efter att jag har släckt det och typ gröpt ut. Så börjar det om och om igen. Haha nästan som lite tvångstankar att hela ljuset måste brinna ner innan man slänger det men om man gröper lite så går det ju fortare. När andra "tar hand" om ljusen är det mycket skönare och mysigare haha.

Kommentarer
Postat av: matilda

vad tycker du om min nya design?

2008-07-01 @ 03:05:08
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0