Idag plus imorgon :)

Ja idag var jag tvungen att gå upp vad halv tio eftersom jag skulle hälsa på mor min. Jag gick upp fixade mig och åkte dit. Vi tittade på lite bilder åt mat och gick sedan till mammas jobb som ligger i Gamla stan. Där sa vi hejdå och jag begav mig till tunnelbanan och åkte hem. När jag väl var hemma så gjorde jag verkligen ingenting utan jag har suttit vid datorn hela dagen. Nu har jag ont i ryggen men men vad ska man göra åt saken. Imorgon funderar jag på att gå ut och springa eftersom jag inte tränat på flera veckor. Ska nog göra det faktiskt :) På kvällen ska jag och pappa på bio, typ den andra Narnia men om nu min storebror Magnus vill följa med så blir det Batman. Juste Johanna och Sixten åker till Småland imorgon så dom blir jag utan en vecka. Dött kommer det vara men typ skönt ändå... Pappa, jag och Magnus ska åka vattenskoter någon dag nu när dom är borta. Det ska bli niiiice. Aja kanske blir något mer inlägg sen. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0