29 juli

Idag vaknade jag av dom jävla balkongubbarna som höll på på gården. Jaja sånt är livet. Jag fixade mig och sånt och sen åkte pappa och jag in till stan för att se på bio. Vi såg Narnia-Prins Caspian och den var väll bra antar jag. Vi har även köpt en kräm till mina exem som alla säger är sjukt bra så nu förväntar jag mig att exemhelvetet försvinner. När jag vi kom hem så gick jag ut och sprang och min kondition har verkligen försämrats. Sjukt jobbigt, orkar inte träna upp den igen :P Sen chillade jag och pappa framför tvn och åt lite mat och sånt och snart börjar American pie som jag inte vill missa :O Haha (A) Har köpt lite choklad som jag kan fetta mig i :) Hihi gottttt! Jag antar inte att det kommer mer inlägg under kvällen :) PUUUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0