Yesyes

Tjaaa bloggen! Just nu sitter jag i datasalen med Karin och chillar galet. Vi har precis ätit julbord och det var väll ganska nice. Jag har ingen aning om när vi börjar men whatever. Idag har vi åkt skridskor på Stora mossen och det gick ganska bra, fick sjukt ont i fötterna bara. Skridskor är nog inte min grej trots allt. När vi åkte hem så såg jag och Karin en kille som snortade knark i tunnelbanan. Det var verkligen jätteläskigt och liksom palla skrämma upp barn genom att göra det offentligt! :O

Nu hörde jag att det var någon som ropade Habib i datasalen och då kom jag att tänka på den braiga serien som går på ettan på lördagar tror jag det är. Det får man verkligen absolut inte missa! Har bara sätt det två gånger då men det är fääätt bra! Det handlar typ om en kille som heter Habib och hans liv i förorten. Hhähä det är iallafall nice ;)


Kommentarer
Postat av: KARIN

ÄÄÄÄÄLSKA HABIB <3

2008-12-17 @ 19:47:14
URL: http://kk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0