Varför jag varför jag, varför inte någon av alla andra! Är jag inte lika mycket värd?

Asså shit jag svettas verkligen sjukt mycket! På gympan är typ jag den ända som svettas :S Fast det kanske är för att jag är lite vildare än alla andra men ändå :P Och liksom när jag går till skolan eller något sånt och sen kommer in i skolan så blir jag liksom sjukt varm och ba ööööh. Det är verkligen jobbigt för mitt smink blir helt fuckat och man ser ut som en flamberad biff. Många säger liksom att det tillhör tonåren men varför svettas inga andra lika mycket som mig då liksom? :/

Kommentarer
Postat av: U know who I am

ahahaha, din rubrik. Kommer ihåg den låten XD blääh

2008-12-04 @ 19:43:48
Postat av: k to the arin

GAAH asså ja svettas skiit mkt ja meee, och det är fett jobbigt för jackorna är jättevarma & sen när man tar av sig dom så ba WOOOOP så e ja skit blöööööött -.-.-.-.-.-.---.-.-.-.

2008-12-07 @ 21:16:38
URL: http://kkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0