Torsdag

Hej! Idag så vaknade jag av att pappa väckte mig och vi åkte till doktorn. Det var skitläskigt där för jag var tvungen att ta av mina kläder och sätta på en sån där sjukhusklänning eller vad man kallar det. Jag såg ut som en dårhustant i den! När dom skulle operera mig så fick inte pappa vara med och då blev jag verkligen nervös. Men det var igentligen inte så farligt förutom att dom sprutade in bedövningen på typ 10 olika ställen, liksom tio sprutor i rad vem vill ha det? Det gjorde lite ont för hon typ gröpte i mig kändes det som. Men sedan så gick allt bra förutom att jag såg att en tjej torkade av fett mycket blod från mig och det var lite euwigt.
Jag har inte sätt hur ärret ser ut för dom la kompressorer på och det var väll bra det antar jag för jag är lite känslig för sånt därnt sjukhus grejor. Liksom när man har saker och sånt i sig, det är verkligen obehagligt!
Nu sticker ärret som fasen men det skulle typ göra det. Det ända jag är lite oroad för är hur jag ska sova eftersom jag vill inte att ärret ska fucka sig och bli skit stort. Får väll antagligen sova på rygg, hur nu det ska gå.
Efter doktorn så gick jag hem och sov lite och sedan gick jag och köpte kebab som smakade lite halvdant. Har tittat på The OC avsnitt ocks. Sedan ringde Tove och jag träffade henne och hon köpte en julklapp till Jenny. Sen åkte vi till stallet där Karin och Minna var för att Tove skulle typ äta med Minna eller något. Vi var där ett tag och sedan åkte vi hem och nu sitter jag här (inget liv).
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0