To cool for school

Imorgon blir det ingen skola för mig alls! Jag ska plastikoperera mig (där kom det Karin). Nej men jag ska äntligen ta bort den där leverfläcken så alla får gärna hålla tummarna för mig och hoppas att det går bra!
Och på fredag är de ju inte så himla mycket i skolan eftersom det är avslutning, finally! Äntligen lov :D Den här terminen har verkligen gått sjukt fort. Jag vill inte bli större :/ Är typ sjukt rädd för vad som kommer hända efter gymnasiumet! Då måste man fixa jobb och ofta man får något bra då liksom. Och när jag flyttar hemifrån så kommer jag ju inte ha någon hemma som kan vakta så att inga äckliga monster kommer! :O Hahaha jag kommer vara sjukt rädd den första tiden. När man har egen lägenhet måste man ju betala räkningar och sånt skit med! Hur fasen gör man sånt? Det borde man få lära sig på hemkunskapen istället för att laga muffins. :S Aja jag ska inte lösa min problem i förväg som pappa brukar säga :)

Kommentarer
Postat av: M

Precis ta det som det kommer haha ;)

LINNEA NU HAR JAG VARNAT DIG. Ta INTE bort fläcken! Den tillhör dig liksom, utan den, ingen linnea! Tänk på vilken ärr du kan få.

Fast nu ska jag ju inte göra dig nervös eller så men nu har jag varnat dig.

Jag kommer iallafall tänka på dig :)<3

2008-12-17 @ 19:48:08
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0