Tjabba!

Hej alla mjausingar heheheh. Just nu sitter jag och tar det lite lugnt innan jag ska sminka mig och fixa håret. Karin och jag ska in till stan och leta efter en skinnjacka till mig. Jag vet ju att Karin är skitseg så det är ingen bråtska för mig. Har precis valt en outfit (hahaha) och har fått lite hjälp av Magnus och Helena. Jag är verkligen dålig på att matcha kläder, tyvärr. :/
Igår så var det ju julavslutning och min bebis Samia sjöng solo! Hon är verkligen helt jävla amazing<333 Och denna års julkonsert var den bästa ever! Efter konserten åt vi pepparkakor och drack julmust och sen fick jag mina betyg. Jag hade två Mvg och resten Vg och det känns väll inget speciellt med det. Jag tycker att det är lite tråkigt eftersom jag redan visste vilka betyg jag skulle få... Hela min familj var helt sjukt stolta över mina betyg så jag fick 500 kronor av pappa. Igentligen ville jag inte ta emot dom för det känns fett B jaja. Efter skolan så chillade jag lite hos Karin och sedan åkte hon iväg och simmade med Minna. Sen mötte jag henne igen och vi åkte till Kista (inte mitt place asså) och tittade lite i affärer och åt skitgoda hamburgare som inte kom från McDonalds faktiskt haha :D Sedan åkte vi hem till Karin och såg på låt den rätte komma in och den var lite se så där konstig. Efter filmen somnade vi och så vaknade vi runt tolv idag och tittade på Fucking Åmål. Den sööööög. ;/ Jag gick hem och duschade efter filmen och mitt ärr ser faktiskt okej ut. Lite blodigt bara men jag har inte tagit bort kirurgtejpen så jag ser inte riktigt ordentligt. Men nu ska jag typ fixa mig lite och ringa Karin.
PUSS

Skitsöt bild på Samia från förra året om jag minns rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0