Skoldagen

Idag flöt skolan på ganska okej. Jag kommer få VG i svenska, engelska och spanska. Eller alla sa liksom ett starkt VG. Liksom palla, ge mig bara MVG!?!?! Jag har fan kämpat hela jävla terminen med att hålla mitt humör uppe men nej det ska jag inte få cred för! Nästa år då JÄVLAR! Om jag inte får MVG i engelska och spanska då så vet jag inte vart jag ska ta vägen.
Iallafall så körde vi bara lekar på matten idag och inget handlade om matte haha, älska Jan! <3 Sen pallade inte Karin och jag med vita timmen så vi gick hem istället. Nu har jag hjälpt Magnus att fixa med internet och sånt tjaffs (hahahaha) och så har jag även tittat på ett The OC avsnitt <3. Träning ikväll och det ska bli jäääffligt nice :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Madde

Hjälp jag får ju mina första betyg tills jul :O Hoppas bra, kommer säkert bara få G i matten :'( Annars HOPPAS jag på VG i alla andra ämnerna :)

Jag vet, om man har starkt VG borde man ju få MVG, du går ju i nian och är grym haha ;)

Vet du på mitt sexualkunskaps prov fick jag VG men borde fått MVG, på en MVG fråga fick jag MVG- och på två VG frågor fick jag iochförsig bara G+ men ändå :( HAHAHA

2008-12-10 @ 17:28:42
Postat av: Linnea

förihelvete madde sexualkunskap är ju din grej!:O ;)

2008-12-10 @ 17:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0