Så mycket att göra men så lite tid

Ja min bloggrubrik stämmer överens om hur jag känner det just nu. Jag har hur mycket som helst att göra känns det som. Har precis varit över på mammas jobb och fått hjälp med att rätta spanska uppsatsen. Alldeles strax så ska jag läsa lite på No läxan och sedan måste jag plugga inför So provet som vi har på fredag. So och No provet är verkligen min största skräck just nu! Vi har engelska prov imorgon men såklart så glömmer jag böckerna. Men vad ska jag göra åt saken nu liksom? Man får väll hoppas att det går hyffsat ändå. Senare ikväll eller om någon timme bara så ska jag iväg på träning eftersom jag känner att jag behöver röra på mig. Har inte tränat på en vecka typ pga inställningar i fotbollen. Ja vi hörs antagligen inte senare pga av allt detta. :/
PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0