Räven raskar över isen

Nu sitter jag helt påklädd för att vi ska få gäster som jag inte ens vet vilka dom är, yääääy vad roligt...

Idag har jag sovit,sovit,tittat på film,sovit och ätit. Dagen har iallafall flytit på bra och förhoppningsvis så fortsätter den göra det om dom som kommer inte håller på att kika in i mitt rum och ba heeeeej minns du mig? Man ba huh?!  Åååååh jag gillar verkligen inte gäster. Dom är så himla på och man måste vara trevlig och prata med dom fast man igentligen skulle vilja gå och sova.

Min förkylning sitter kvar men det känns som att den släpper lite nu. Förhoppningsvis med en dags till vila så ska jag nog bli frisk nog för att fira nyår. Pappa sa idag att jag inte borde vara ute på nyår för att jag kan bli värre men det är säkert bara för att han är orolig att jag kommer bli nedslagen. Han vet ju att jag är snabb i munnen men det är liksom inte så att jag går fram till en okänd person och börjar kaxa.
Nu borde jag bädda sängen för annars kommer någon börja dampa på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0