Off I go!

Jaaaaa snart ska jag rulla iväg på en fysträning och det känns väll inte så muntert igentligen men ska man förbränna fett och bilda muskler så måste man jobba för det också!
Idag när jag kom hem från skolan så var Sixten och hans vänner här och gaaaaaah jag hatar verkligen dom! Dom drog ut tv-antennen när jag tittade på One Tree Hill! Snacka om elakt! Sen springer dom in i mitt rum 24/7 och stör mig. Sådana som dom borde bo på barnhem i Kiruna eller något liknande! :/ Inte Sixten då för han är normal när inte hans kompisar är med.
Ja juste gissa vem som kommer få VG i matte om inte jag? :D:D:D:D Jag kände att tårarna kom när min mattelärare sa det alltså! Jag har verkligen kämpat med matten i två år nu och nu jääävlar så fick jag mitt reultat! TACK! :D Och FUCK YOU ANN! HEHE :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0